woensdag 16 juni 2010

Gezellig............

Het is momenteel erg druk op school: rapporten, toetsen, schoolkrant, opruimen en zo kan ik nog wel even doorgaan..... Maar gelukkig thuis een beetje ontspannen en lekker een kaartje maken.

Deze kaart heb ik gemaakt voor een lieve vriendin waar ik op bezoek ben geweest. Op weg naar huis heb ik toen stempels gekocht van Just Rite: de woodstamper 2 3/8 rond met losse lettertjes en de kaleidoscope stamps, erg mooi zijn ze!! Verder heb ik bij deze kaart papier gebruikt van Basic Grey : Cappella.

groetjes Tinie

1 opmerking:

  1. Het zijn ook drukke tijden op school. zelf ben ik even uit de running en mis de eindejaars drukte. je hebt een prachtige kaart gemaakt! Mooie tekststempel en heel mooi papier.
    Veel succes met de laatste loodjes op school.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!