maandag 17 januari 2011

28 jaar getrouwd.....

Deze week is de uitdaging bij Karens Doodles: Een felicitatiekaart voor een huwelijk of huwelijksjubileum. Mijn schoonzus en zwager zijn a.s. vrijdag 28 jaar getrouwd dus daar heb ik deze kaart voor gemaakt. Ik heb de digi ’’Sweep me off my feet’’ gebruikt voor de kaart. Het papier is van een nieuw blok van Basic Grey: Hopscotch. De bloemetjes zijn een combinatie van bloemetjes van Crealies en een pons van McGill. De tekst heb ik gemaakt op de computer.

Kijk voor meer voorbeelden eens op het nederlandse challengeblog van Karens Doodles. En wil je zo’n leuke digi, ga dan eens kijken in de shop van Karens Doodles.

groetjes Tinie

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Tinie! Het papier wat je hebt gebruikt vind ik heel mooi. Deze digi is wel favoriet he deze ronde? Maar...... heel erg gaaf voor deze uitdaging.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig wat een super leuke kaart, dat afdrukje, prachtig!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erge mooie kaart Tinie en ook een mooie digi(HAHA) gr Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk Tinie, daar zullen je schoonzus en zwager heel erg blij mee zijn!
    Groetjes,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart Tinie, mooie kleurtjes ook

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super kaart Tinie, mooie inzending voor het DT van KD NL, bedankt!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is erg leuk geworden zeg Groetjes Joan KD nl DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!