donderdag 20 januari 2011

3 kaarten....

In mijn kast vond ik deze mooie labeltjes van Mattie, haar plaatjes zijn zo mooi! Het zijn al oudere plaatjes, maar wel van Marianne Design en dus doe ik met deze kaart mee met de challenges van MD. Ook heb ik de schets gebruikt van Nadia.
Voor alle 3 de kaarten heb ik dezelfde schets gebruikt. Al het papier van deze kaarten is ook van MD. Ook heb ik creatables gebruikt om de figuren uit te stansen.
Op deze laatste kaart had ik eerst een vlinder gestempeld, maar dat vond ik niet zo. En toen kwam de postbode en die bracht mn nieuwe Martha Stewart vlinderpons. Die heb ik over de stempel heen geplakt.
groetjes Tinie

6 opmerkingen:

  1. Oooo Tinie wat een leuke, lieve kaarten, ben er helemaal weg!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes weer Tinie.

    Oh gezellig , is het weer freubelavond? ;-)
    Nou Gerda moest de ene nog afmaken, dus ze zal ze wel bij zich hebben dan hoor ;-)
    Veel plezier vanavond.

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tinie ze zijn alledrie supermooi gemaakt, succes met de challenge.
    groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten Tinie! Heel veel succes met de challenge.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn 3 mooie kaarten geworden zeg! En wat een leuke pons kwam de postbode je brengen ja... Succes met de challenges
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten !!
    En wat een mooie pons die vlinder
    Succes met de challenge !!
    Gr, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!