donderdag 27 januari 2011

Lief kaartje.....

Al zeg ik zelf, het is een lief kaartje geworden. Met de stempels van Magnolia zijn het vaak lieve kaartjes, ik heb gisteren het Magnolia Magazine gekocht en daar heb ik even lekker van genoten!
Dit kaartje heb ik gemaakt met papier van Cosmo Cricket, een randje van Crealies en de bloemen heb ik gemaakt met cuttlebug quilled flower daisy. De sketch is van Just Magnolia en dus doet deze kaart nog op het nippertje mee met de challenge van Just Magnolia.
Bij het challengeblog van Derwent moet je een kaart maken met een afdrukje van Magnolia. Dus daar doet is ook mee.
groetjes Tinie

10 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een mooie kaart met een lief, mooi ingekleurd magnoliaatje. De bloemen zijn ook erg mooi. Ik heb gisteren in de supermarkt in het magnoliamagazine staan snuffelen. Niet meegenomen maar er staat echt veel moois in. Daar krijg je inspiratie van. Wat leuk dat je wel eens bij de kreahoek bent geweest. Grappig; wat is de wereld soms toch klein.
    Tinie succes met de challenges. Zelf ga ik voor het derwentblog ook nog aan de slag.

    Groet van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker een lief kaartje, en de bloemen zijn super.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtige kaart, bedankt voor het meedoen bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zeker een heel lief kaartje! Ze blijven super om te gebruiken. Succes met de challenges.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje !
    Succes met de challenge
    Gr, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super, lief, mooi kaartje Tinie, grote complimenten:)

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de kaart super...succes met de challenges!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend lief kaartje, Tinie! Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje hoor!! en prachtige kleurtjes...

    Bedankt voor je deelname aan derwent...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is ook een prachtig kaartje,zo lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel moooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!