zondag 23 januari 2011

Wit..........

Ik heb weer eens een witte kaart gemaakt met een gekleurde stempel. Ik heb een mal gebruikt van Joy, een embossingmal van cuttlebug, een randje en bloemen van crealies en een stempeltje van Magnolia ingekleurd met Derwent. Voor de challenge bij Double Dutch moet je dus een witte kaart maken en ik heb voor deze kaart de sketch gebruikt van Friday Sketchers. Dus 2 vliegen in een klap ;-)
Straks lekker Boer zoekt vrouw kijken en dan op tijd naar bed, want morgen moet ik weer werken!
groetjes Tinie

9 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Tinie,lief die stempel,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo Tinie wat vind ik dit een geweldige mooie kaart! Sta er niet raar van te kijken als je dit een keer op mijn blog tegen komt, ik vind het super!!! (buiten naam, leeftijd, ook al dezelfde smaak.....wat volgt)

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een kaart in het wit heeft een hele mooie uitstraling. Zeker met zo'n lief magnoliaatje!
    Succes met de challenges.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooohh wat een mooi kaart is dit, ben zelf ook bezig met een witte kaart voor Double Dutch,maar het leukt niet zo.
    Ga dadelijk ook lekker even banken en naar boer zoekt vrouw kijken.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwwww Tinie

    Wat een mooie witte kaart,dit is zeker een kanshebber,

    Groetjes uit maastricht
    Michaela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een beeldschone kaart heb je gemaakt groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke witte kaart!!! Succes met de Challenge's...de witte staat ook nog op mijn lijstje:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tinie,

    Wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog en ben gelijk gaan kijken op die van jou natuurlijk. Wat maak jij leuke en mooie kaartjes zeg! Echt te gek en ben ook volger geworden bij jou. Je zult dus nog wel vaker een reactie krijgen van mij... ben al nieuwsgierig naar je volgende creatie!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I LOVE this card! I would buy it right away if it was for sale!

    Hugs, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!