donderdag 18 augustus 2011

Groetjes..........

Bij Challenges for You staat een prachtige schets en daar ben ik mee aan de slag gegaan. Ik heb papier gebruikt van Lilybee Design en het tekststempeltje is van Marianne Design. De grote bloemen heb ik gemaakt met een oude pons en Beaded cirkels van Spellbinders. Daarna nog een klein bloemetje erop geplakt. En ik kon het niet laten om nog 2 kleine vlindertjes in de lege hoek te plakken:)
Mijn klasje is leuk!! Maar ik was moe........, kwam er niet toe om bij jullie reacties achter te laten maar dat ga ik weer goedmaken;)
Bedankt voor jullie bezoek en leuke reacties!
groetjes Tinie

28 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje Tinie!! Wat een mooi papier heb je gebruikt.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi stijlvol en chique kaart.
    Je papier vind ik heel erg mooi.
    En haha Tinie, ik moest even lachen. Wat herkenbaar. Ik was ook heeel erg moe. Hoe intensief zijn die eerste dagen hè. Maar over een paar weekjes lachen we er weer om. Dan gaat alles weer een stuk makkelijker.
    Maar leuk dat je klasje zo leuk is. Ik heb er 29 in een 7/8. PFF.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moooooi!! Het papier is prachtig. Net extra leuk de vlindertjes.
    Maar weer lekker bijtanken voor de volgende lesdag!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi, stijlvol, hou hier wel van!!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje inie,tja je moet toch weer in je ritme komen!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een schitterende kaart tinie.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie uitwerking! Chique, ook door de kleuren en wat leuk dat je meedoet met CFY!
    en pfff... Ik ben vandaag pas begonnen.. Groep vier, middenbouw gedaan twintig jaar lang, dus wennen! Dus ook moe! Snap het wel, ik heb ook weinig tijd nu.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor,mooie kleuren en prachtige bewerkte cirkels!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart zeg, bedankt voor je deelname aan CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow prachtige uitwerking erg mooi gemaakt!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje!!!
    Succes verder met je klas, leuk dat het zo'n gezellige groep is!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Tinie, mooi gedaan, ik vind de bloemen prachtig op deze manier. De vlinder zijn een leuk detail.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een topper! Hij heeft veel weg van onze liftchallenge, maar hier kun je net ff meer kwijt op de kaart, mooie kleuren papier bijvoorbeeld ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kaart Tinie! Prachtige papier en kleuren combinatie!
    Ja ik kan me voorstellen dat je moe was. Met kinderen werken hakt er in! Engelenwerk!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie uitwerking, Tinie! Vind de bloemen zo gaaf.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart Tinie.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Tinie,

    Het is al eventjes geleden dat ik bij je langs ben geweest. Heb ik wel weer lekker veel te bewonderen.
    Je allereerste kaart als DT lid voor Karen Doodles vind ik super. Verder heb ik mooie kerstkaarten gezien en vooral niet te vergeten het koffertje. Te veel om op te noemen.
    Ik wens een fijn schooljaar toe.

    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart!!!
    Prachtige bloemen, heb ik nog nooit gezien.

    Groetjes,
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie chique kaart! Prachtige bloemen!
    groetjes, en een fijn weekend,
    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtige kaart Tinie.
    Die vlinders maken het extra leuk.
    Zal wel weer ff wennen zijn die eerste paar dagen. Scheelt natuurlijk alweer dat het een leuke groep is;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie stijlvolle kaart Tinie!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie kaart tinie en prachtige kleuren.
    en wat een prachtig papier heb je gebruikt.
    Succes met je klasje.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart, een erg mooie kleurencombinatie zeg! Leuk dat je meedoet met onze challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart! Prachtig papier en leuk die bloemen! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hallo, ik zag je kaart bij CFY.
    schitterende kaart!!
    super gemaakt.
    ben ook maar even op je blog gaan kijken, zag ik mooie kaarten voorbij komen.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende kaart Tinie; zulke mooie kleurtjes. Die vlindertjes maken het helemaal af (heb ook een 'vlindertick')....
    Volgens ben jij niet de enige met 'opstartproblemen' *lol*... fijn dat je een leuke klas hebt.
    Fijne week gewenst.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig kaartje hoor heel erg mooi gedaan. leuk dat je meedoet bij CFY.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel mooi kaartje !! Leuk papier is dit hè ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!