vrijdag 30 september 2011

Workshopje.....

Vandaag waren de demo-dagen bij Doeading in Spijkenisse. En dit leuke doosje heb ik vandaag gemaakt bij mijn KD collega Mariska. Ik heb gestempeld met de mooie stempels van Different Colors. Ja, en toen heb ik ze natuurlijk ook maar gekocht!! Heel leuk om te doen!

Hier de stempels die ik heb gekocht. Met een aantal stempelkussentjes in leuke kleuren.

Verder nog een paar papierblokjes en een clearstempeltje en craft papier.

Nou leuk toch! Ook heb ik nog een paar bloggers gezien, het was gezellig!!

Morgen kom ik weer met de Gouwe Ouwe!

Bedankt voor jullie bezoek en leuke reacties!

groetjes Tinie

9 opmerkingen:

  1. Ze zijn gaaf he deze stempels, heb ze een paar weken geleden ook op de beurs in Venray gezien. Heb me nog in kunnen houden maar ze zijn toch erg mooi................ Papier ook erg mooi Tinie, goede keuze!!
    Groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, Tinie dit ziet er helemaal te gek uit! Volgens mij zijn die stempels van Ludiec? Klopt dat? Laat zij nou gewoon op een steenworp afstand wonen van mij! Ik herken de stijl. Wel jammer dat het houten stempels zijn, dat houdt me tegen. Maarr, ze zijn geweldig mooi!
    Wat een heerlijke dingen heb je gekocht, leuk!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk doosje heb je bestempeld en gemaakt tinie.
    hele leuke en mooie dingen heb je gekocht.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig dat doosje echt heel mooi! Leuke dingen heb je gekocht joh, heel veel plezier ermee!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie spullen heb je gekocht. Ik word er helemaal hebberig van. Vooral de stempels zijn echt mooi, geven een fantastisch resultaat.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi doosje heb je gemaakt. Ik vind dat zo gestempeld echt helemaal geweldig. Moet dat ook eens gaan proberen, stempelen in kleur/
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er toch geweldig uit!!!! Leuk doosje en mooi embossing effect. Geweldig gemaakt, ik heb er ook een aantal stempels van, werkt goed he bij elkaar! Jammer dat ze toch best prijzig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend hier is weer het bewijs dat eenvoud siert!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!