zaterdag 13 april 2013

zwart-wit....................


Nog even snel meedoen  met de uitdaging zwart-wit van de Liftchallenge. Ik was het steeds al van plan maar echt geen idee! Vind het altijd moeilijk om zwart te verwerken op mijn kaart. Gisteren had ik mijn bestelling van Stampin Up Stempelfeest opgehaald:)) en toen kreeg ik een idee en dat is deze kaart geworden. De stempel komt uit de serie Secret Garden en heb ik met embossingpoeder bewerkt. Ik ga deze kaart beslist nog een keer met een vrolijke kleur maken!
Bedankt voor het langskomen!
Groetjes Tinie 

20 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Tinie.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat het nog gelukt is! Vind je kaart heel mooi, prachtig gedaan met deze stempels! Dank voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat supermooi gedaan Tinie.
    Zo zie je maar, van nieuwe spulletjes, krijg je nieuwe inspiratie.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een supergaaf effect, die bloemen zo gestempeld en dan die ene net andersom qua kleur. Heel erg mooi!! Mooie stempels ook trouwens. Groetjes en fijn weekend,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi geworden! In kleur ziet deze kaart er vast ook geweldig uit.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi geworden! In kleur ziet deze kaart er vast ook geweldig uit.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een pracht kaart is dit. Mooi met die ene zwarte bloem.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt Tinie chique kaartje.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lift! Prachtig met die bloemen zo!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zie door de lifchallenge overal prachtige zwart-witte kaarten voorbij komen en dit is ook absoluut een topper, prachtig gedaan!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tof! Mooi gedaan met een hele achtergrond, en dat die ene zwarte bloem eruit springt! Dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi!!!!!!!!!!!!!!
    Ik houd heel erg van zwart-wit!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze zwart/witte kaart spreekt mij wel aan Tinie, ik vind hem prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ontzettend leuk gedaan hoor! Die zwarte springt er echt uit, heel gaaf! Bedankt voor het meedoen ondanks dat je het moeilijk vindt toch zeer geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie chique kaart! Prachtig gedaan! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart, prachtige stempel!
    Zwart-wit kan toch erg mooi zijn!

    Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Tinie.... vind 'm erg stijlvol!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Tinie, prachtige zwart/wit creatie! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!