vrijdag 16 oktober 2015

Babyshower................

Paar weken geleden hadden een paar vriendinnen van mijn dochter een babyshower voor haar georganiseerd. Ben ik lekker aan de freubel geslagen!!
En dat wil ik even met jullie delen:) met een paar foto's van de creaties..........


Een grote broche voor de mom-to-be......



 een slinger met babyfoto's van mn dochter...............



luiertjes gevouwen van servetten met een handje pinda's erin.......



zakjes thee met veiligheidsspeldjes...............


een bosje babysokjesbloemen.................


en voor iedereen een doosje met waxinelichtjes als bedankje.

We moeten nog even geduld hebben, deze maand gaat de baby waarschijnlijk wel geboren worden;))
Ben zo benieuwd!

Bedankt voor jullie bezoek en de leuke reacties!!
Groetjes Tinie

11 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb j gemaakt zeg! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gedaan Tinie....spannend he!
    Ook ik word deze maand weer oma....kan ook elk moment gebeuren.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat allemaal leuk bedacht en gemaakt...super..overal is aan gedacht..spannend hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een spannende periode, Tinie. Zo ontzettend leuk!
    En wat een mooie creaties heb je gemaakt voor de babyshower. Ziet er allemaal prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi al deze creaties voor de babyshower..zo leuk gedaan Tinie
    ik hoorde pas geleden dat ze tegenwoordig zoiets organiseren voordat de baby geboren is...had er nog nooit van gehoord...weer iets nieuws....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk al deze mooie creatie,s knap hoor groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tinie,

    Wat leuk gedaan. En alvast een dikke proficiat voor de mama in spe.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tinie, wat leuk!! Wordt dit je eerste kleinkind?? Als ik het stukje profiel van the Mom-t0-be zie en naar jouw blogkoppie kijk heb ik het idee dat jullie heel veel op elkaar lijken!!
    Je creaties zijn echt enig allemaal, was vast een groot succes!! Nog even geduld dus.spannend!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er allemaal heel leuk uit, Tinie!
    Moet heel erg spannend zijn ;) Ik hoop dat je geduld niet te lang meer op de proef wordt gesteld.
    groetjes,
    Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb de baby inmiddels ook op je blog mogen bewonderen maar wat superfeestelijk is dit. Gaaf gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!