vrijdag 2 juni 2017

Cards & Scrap challenge juni.......

Daar ben ik weer! Een tijdje afwezig geweest op dit blog. Ik heb begin februari een nare val gemaakt in de badkamer met alle gevolgen van dien. Maar nu gaat het weer een stuk beter, ik ben weer op de been:) En ik heb weer een voorbeeldje gemaakt voor de juni challenge van Cards & Scrap!
De opdracht is: Maak je eigen achtergrond met bijvoorbeeld waterverf, stempelen of embossen.
Dit is mijn kaartje geworden:

Ik heb gekozen om het kaartje eerst te embossen met Petal Burst embossingfolder van Stampin Up.
Daarna voorzichtig met de brayer en inkt eroverheen voor het groene kleurtje. En daarna met de stempel Daisy Delight deze mooie daisy gemaakt!
Doen jullie ook weer mee? Kijk bij Cards & Scrap voor de voorbeelden en spelregels.

Bedankt voor jullie bezoek en de leuke reacties!
Groetjes Tinie


4 opmerkingen:

  1. Jhee Tinie, dat is vast schrikken (en pijn!) geweest. Hopelijk gaat het inmiddels weer goed met je!! Je kaartje is in ieder geval prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat er er weer bent Tinie,je kaart is heel mooi geworden.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei Tineke, dat is balen geweest. Blij voor je dat je weer op de been bent. En natuurlijk ook fijn dat we weer van je creaties mogen genieten, zoals dit gave exemplaar.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kaartje Tinie en fijn dat je weer op de been bent en zo te zien ook weer aan de freubel, gezellig hoor

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!