zondag 12 september 2010

1 jaar getrouwd......

Deze kaart is voor m'n nicht en neef die binnenkort alweer 1 jaar zijn getrouwd. En aangezien ze niet op dit blog kijken kan ik 'm wel aan jullie laten zien en kan ie meedoen met de challenge van Karens Doodles Nederlandse Challenge blog. Daar was weer een leuke sketch om mee aan de slag te gaan. Deze digi had ik nog niet gebruikt vandaar deze kaart. Het papier heb ik vrijdag gekocht en is Pixie-Licious van Cosmo Cricket. De tekst heb ik op de computer gemaakt.
Nog een fijne zondag, groetjes Tinie

8 opmerkingen:

  1. geweldige kaart weer Tinie!!
    Veel succes bij karen's Doodles NL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie kaart prachtige kleuren heb je gebruikt en de cirkel rond de afbeelding is helemaal super, veel succes met de challenge, groeten marion (karens doodles dt)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een hele mooie kaart Tinie!! Dit papier is heel erg mooi. Succes met de challenge en bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Greet (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een prachtige kaart Tinie ... heel mooi gekleurd! Daar zullen ze blij mee zijn.
    Doet het altijd goed zo'n kaartje met een persoonlijk tintje!!

    Leuk dat je meedoet met Karen's Doodles Uitdaging.

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee....dit papier heb ik vorige week gekocht en nu ik het hier zo zie weet ik dat ik een goede keuze heb gemaakt! Prachtig kaartje weer.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi leuk ,dat je meedoet aan karen doodles nl
    gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart! Hele mooie kleuren en geweldig ingekleurd. Leuk dat je weer mee doet met Karens Doodles NL.

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tinie, Prachtige kaart weer! De kleuren passen zo mooi bij elkaar! Leuk dat je weer meedeed met de challenge op Karen’s Doodles. Als je nog mee wilt doen met de challenge van deze week, heb je tot maandag 20.00 uur de tijd om je kaartje in te sturen. En vergeet deze week niet …. Alles mag!!!!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!