maandag 4 juli 2011

diaper fold pouch.......

Een diaper fold pouch oftewel een luier vouw zakje. Nou dat is nieuw voor mij, dus dat gaan we proberen! En het is echt niet moeilijk! Het is de challenge van deze week bij Dutch Card Lovers en op de site van DCL staat een link naar een filmpje hoe het moet. En daar staan ook heel veel leuke voorbeelden met dit patroontje.

Ik heb er geen babykaartje van gemaakt, dat is natuurlijk ook heel leuk want je kan er een kadootje instoppen. Ik heb er een label ingedaan met de felicitatie voor een nieuw huis en een sleutelbos. De sleutels heb ik gemaakt met de slice en de bloemen met een stans van Accucut. Het label is van Marianne Design.

Bedankt voor jullie bezoek en leuke reacties!!

Groetjes Tinie



19 opmerkingen:

  1. nee tinie ben het met je eens hoeft niet voor baby kan ook voor iets anders.
    en je hebt er een hele mooie diapor fold van gemaakt.
    je papier vind ik ook super, leuk met die bos sleutels.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie uitwerking van dit modelletje...ik kom steeds meer tegen op het blog! Deze is heerlijk orgineel, mooi ook die sleutels!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi model, prachtige kleuren gebruikt, een super leuk kaartje!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heel mooi uit Tinie,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk gedaan Tinie!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuk! Mooi papier heb je gekozen en de sleutels er bij vind ik een hele leuke touch.
    Ben zelf ook bezig met het luiervouwzakje... sjonge hoe verzinnen ze de woorden soms he. Erg leuke challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi!!!Leuk ist ie geworden!! Sleutels erbij ook leuk!!!
    De mijne is ook klaar, ga h'm straks op m'n blog zetten! Leuk om te doen hè? ik ga h', zeker vaker maken!!
    "t Papier ken ik ook,vind het zo mooi, en voor heel veel verschillende dingen te gebruiken!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk modelletje, heb het al een paar keer voorbij zien komen. Grappig dat het toch elke keer weer anders is. Mooi papier en leuk de grote sleutels erbij.
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig gemaakt Tinie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk "zakje", ben er zelf ook een aan het maken voor de challenge. Er zullen er zeker nog meer volgen.

    Mieke


    ps. ben ook direct volger geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik heb er geen babykaartje van gemaakt dus ik geef je groot gelijk hoor! Het is ook een hele leuke kaart voor andere gelegenheden. En jou verhuiskaart is schitterend geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi gedaan! Ik zat er ook over te denken om zoiets te maken maar ik heb een beetje teveel tijdgebrek dat is het probleem. De laatste 3 weken school zijn aangebroken met alle extra drukte. Heb jij al vakantie?
    Als het zo is veel plezier! Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel erg leuk model en prachtig papier, echt super mooi!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi,

    wat mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geweldig leuk gemaakt zeg! Prachtig papier en mooie kleurtjes!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig papier en uitwerking
    Bedankt voor het meedoen met DCL
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie! De kleurencombi vind ik ook helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig gedaan en juist heel leuk om er een diaperfold voor een nieuw huis van te maken.:))
    Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie uitvoering en leuk idee om deze te gebruiken als felicitatie voor een nieuw huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldige creatie Tinie!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!