maandag 26 september 2011

En de winnaar is.......

Ja, en jullie dachten natuurlijk waar blijft die winnaar? Sorry dat ik wat laat met dit berichtje kom. Ik was namelijk geheel onverwachts zaterdag opgenomen in het ziekenhuis. Ben vandaag om 5 uur weer thuis gekomen.

En nu dus de winnaar van die geweldig leuke digi "Santa Kitty".................


Peggy (Mollemieke)

Peggy, van harte gefeliciteerd met deze prijs!! Wil je mij een mailtje sturen, dan stuur ik je zo snel mogelijk de digi toe.
groetjes Tinie

10 opmerkingen:

  1. Hoop voor je dat het niets ernstigs is sterkte!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap Tinie.... hopelijk is het niets ernstigs!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel beterschap, hopelijk is het niet te ernstig. Ik zie net dat ik de winnaar ben van de kerstdigi :-) ohh wat leuk !
    Ik ben er zeer blij mee.
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog.
    Groetjes en nog veel creatief plezier

    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. veel beterschap en hoop dat het niks ernsigs is !!
    Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. JOh, ik hoop ook dat er niets ernstigs met je is. Schrik er wel een beetje van hoor.
    In ieder geval gefeliciteerd Peggy.
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Peggy! En net als de anderen ......hopelijk niet iets ernstig.
    Groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje Tinie, onverwachts opgenomen,dat is toch wel even schrikken. Ik hoop dat het nu goed gaat met je. Veel beterschap.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ojee!! dat is niet niks, en net als de anderen.... hopelijk is het niks ernstigs.
    gefeliciteerd met prijs, Peggy.
    succes!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vervelend,hopelijk gaat het weer goed met je!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je weer zo snel ook thuis bent! Houden zo!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!