dinsdag 11 juni 2013

Cards&Scrap Challengeblog Uitdaging 171


Deze week is er weer een hele leuke uitdaging bij Cards&Scrap Challengeblog. Maak een creatie n.a.v. één van onze workshops, deze kan je vinden rechts in de site balk op het blog van C&S.  Ik heb gekozen voor de spinnercard workshop 8. Binnenkort zien jullie deze ook verschijnen als de weet-je-nog workshop.
Heel leuk om te maken zo'n spinnercard. Voor degene die het nog niet weten, de vlinder rolt over de kaart heen.
De sponsor van deze week is Noor Design.


Op C&S kan je ook de andere leuke creaties van team Turkoois bewonderen!
Doen jullie weer gezellig mee deze week?

Groetjes Tinie

14 opmerkingen:

  1. Ziet er weer super leuk uit, Tinie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart en heerlijk vrolijk papier ook gebruikt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Word helemaal vrolijk van je leuke creatie in deze gezellige kleurtjes!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Tinie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem supermooi, en prachtig strak gesneden dat middenstukje en uitgewerkt met dit mooie papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Tinie! Wat gaaf al die workshops!!!!
    Had ik nog niet gezien.
    Daar kan ik wel een poosje mee voort. Een spinnerkaart voor Gijs bv.
    leuk als er iets beweegt!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die is echt ontzettend leuk Tinie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie en kleurrijke creatie, lekker strak. Mooi dat fijne takje met bloemen.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige leuke en vrolijke kaart Tinie. Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave kaart zeg en zo heerlijk vrolijk! Ben bang dat ik niet toekom aan de challenge. Ik heb tegenwoordig gewoon erg weinig tijd en voor je het weet is er al weer een week voorbij.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O Tinie, wat is hij leuk geworden. Deze kaart staat zeker nog op mijn lijstje om een keertje te maken. Het is al even geleden dat ik langs ben geweest maar je kaart met de mal van
    Tim in het berichtje hieronder vind ik ook prachtig en natuurlijk niet te vergeten de bloem op de plankjes achtergrond.

    Groet van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!