woensdag 30 april 2014

Ysa........

Vorige week ben ik bezig geweest met een projectje voor mn dochter. Sommige van jullie hebben m al voorbij zien komen op Facebook. Maar ik wil m hier ook nog even laten zien, met een paar aanvullende foto's. Mijn dochter en haar vriend hebben een hond Ysa, een heerlijk beest!!


Ysa is ook best wel nieuwsgierig en zit vaak met haar volle snuit tegen de ramen:)) Met als gevolg altijd vieze ramen, de hondenbezitters onder jullie herkennen dat misschien wel.
En toen kwam ik op internet een leuke tekst tegen en heb daar dit bordje mee gemaakt:


Ze vonden het geweldig en het hangt inmiddels op de voordeur!



Bedankt voor jullie bezoek en de leuke reacties!
Groetjes Tinie

7 opmerkingen:

  1. Geweldige tekst en heel erg mooi gemaakt! Leuk idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend gaaf idee, dat deed onze hond vroeger ook altijd! Het mooie bord zal op menig gezicht een grijns tevoorschijn brengen! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha.... wat leuk zeg :)
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had hem al op fb voorbij zien komen en hij is echt super leuk!! Goed gedaan!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENIG!!!!!!!!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!