vrijdag 27 januari 2017

Cards & Scrap inspiratieblog: Twist en pop card................

Vandaag heb ik voor jullie een "Twist and pop card". 
Het was even puzzelen, maar het is gelukt!


Dit is de voorkant van de kaart, gemaakt met een stempelset en mallen van Stampin Up. 
Op het moment wel een beetje mijn favoriet :))


En dit is de verrassende binnenkant.

Deze kaart heb ik gemaakt met hulp van de tutorial van Gloria.
Klik op haar naam en je kan deze tutorial ook zien.

Bedankt voor jullie bezoek en de leuke reacties!
Groetjes Tinie

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Gaaf set van SU en mooie kleuren Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie creatie, prachtige bloemen en kleuren.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kaartje Tinie..wat een gaaf modelletje...
    deze staat nu ook op mijn to doo lijsje....Ik vind hem geweldig leuk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg en gaaf modelletje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!