vrijdag 18 januari 2019

Vlinders.............

Mijn vorige post is wel erg lang geleden..................Omdat ik nu regelmatig op mijn Instagram kaarten zet, vergeet ik mijn blog helemaal. En dat is echt niet de bedoeling!! Maar december is best wel een drukke maand en dan gaat het heel snel, dat vergeten;)




Deze kaart heb ik gemaakt met het leuke papier van GinghamGala, daarop het Delightfully Detailed Laser-cut Specialty Paper (mond vol;) De vlinders zijn geknipt uit het Botanical Butterfly DSP en het lint is het Organdy Ribbon. De laatste 2 zijn Sale-a-bration items en krijg je gratis bij een besteding van € 60,00.

Bedankt voor jullie bezoek en een fijne dag!!
Groetjes Tinie

1 opmerking:

  1. Hoi Tinie,
    de kaart is heel mooi. Leuk zo die ruitjes als achtergrond. EN de vlinders vallen mooi op!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!