maandag 2 mei 2011

Hoera een jongetje......

Even een projectje tussendoor voor een vriendin van mn dochter. Daar is een zoon geboren en ik heb 2 paar stoere sokken verpakt is dit ‘tasje’. De vlaggetjes heb ik gemaakt met een mal van Crealies. Stempeltjes en het papier zijn van Marianne Design.


En het plaatje komt uit een geboortekaartenboek, gekregen van een drukkerij.


Natuurlijk heb ik ook nog een felicitatiekaartje gemaakt. Het is een watervalkaart geworden met de letters van zijn naam.


Bedankt voor jullie bezoek en leuke reacties!


groetjes Tinie

9 opmerkingen:

  1. Wauw.....wat een prachtige creaties.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaartjes en heel mooi gedaan Tinie!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er prachtig uit tinie.
    heel erg mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi allemaal! Prachtig!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk tasje Tinie, maar de watervalkaart vind ik super. Heb hem ooit enkele jaren geleden ook eens gemaakt. Maar zeker zo met die naam en die schattige beertjes erbij is het een erg persoonlijke kaart geworden.

    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Tinie wat een schitterende creaties.
    Echt ontzettend mooi!!!!
    Leuk plaatje en die watervalkaart met naam vind ik helemaal super gaaf.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige creaties, leuk dat plaatje op het tasje!! De watervalkaart is helemaal super, leuk ook zo met de naam erop.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat twee mooie creatie's Tinie!!! Die waterval kaart is helemaal geslaagd!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat eens snoezig tasje Tinie. Ik ben gek op vlaggetjes. Mooi papier heb je gebruikt.
    Dank je wel voor je lieve berichtjes op mijn blog. Daar word ik vrolijk van :-).
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!