donderdag 5 mei 2011

Rood wit blauw.....

Bij Karens Doodles is de challenge deze week een sketch en de kleuren rood wit blauw. Ik heb hiervoor de digi Polka Dot Girl gebruikt. Wat ik nog wel lastig vind met digitale stempels is het papier waar je ze op print. Ik heb van dat spierwitte printpapier en dat past niet altijd bij het designpapier. Ik heb ook wel gebroken wit papier, maar de printer pakt dat niet altijd en dan loopt ie weer vast. Maar goed, bij deze kaart past het witte papier wel goed.

Bedankt voor jullie bezoek en de leuke reacties!!

Groetjes Tinie

23 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, vrolijke kaart is het geworden, leuke details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk gezellig kaartje!
    De geponste randen komen goed tot hun recht!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke rood-wit-blauw kaart! Heel vrolijk!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die swirl op de achtergrond en mooie randjes!

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk en o zo schattig! Ook ik vind de swirl op de achtergrond erg leuk. Succes met de challenge en tot kijks/horens maar weer.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke vrolijke kaart! Super gemaakt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo tinie een heel erg leuk en vrolijk kaartje.
    ik gebruik altijd dcp papier voor het uitprinten, maar ja dat is ook wit.
    het enige is wat je kunt doen is uitknippen wat ik vaak doe.
    of je kunt je plaatje nog een keer printen uitknippen en erop leggen en dan de achtergrond helemaal sponzen
    zijn enkele ideeƩn.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is ie leuk! Geweldig dat je weer meedoet met KD NL!

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi,

    wat een gezellig en vrolijk kaartje heb je gemaakt! Hartstikke leuk!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vrolijk kaartje, leuk de kleuren rood/wit/blauw.
    Succes met de challenge.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tinie, leuk fris kaartje is het geworden. Die swirls vind ik ook heel mooi ! Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een super leuke kaart. Leuke kleuren zeg! het afdrukje vind ik ook helemaal geweldig.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuke kaart Tinie. ze stapt parmantig in het rond. Mooie details en een mooie swirl. Fijn dat je meedoet met Karen's Doodles NL.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend leuk kaartje Tinie.
    Gaaf stempeltje en super leuke kleuren combinatie.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig mooie kaarten zie ik langs komen. Deze is ook heel mooi geworden. Leuk afdrukje mooi ingekleurd en wat een geweldige swirls.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat weer een mooie kaart Tinie! Leuk dat rood wit blauw thema!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig leuk joh, die polka dot girl in het rood wit blauw. leuk dat je meedoet met Karens Doodles, groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Tinie,
    Ik herken dat wel dat papier vast blijft zitten in je printer. Zo vervelend. Mijn printer "slikt'" het papier ook weleens in.
    Je kaartje is heel leuk gelukt. Lekker vrolijk en geinige spelbinder. Of is deze van een ander merk.
    Gezellig weekend en succes met de challenge.
    Je maakt zeker een kans.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart Tinie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. geweldig leuke kaart Tinie!!
    Veel succes bij Karen's Doodles NL!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart Tinie lekkere hollandse kleuren. Ik ben volger van je geworden en ik hoop dat je ook eens bij mij komt kijken.
    groeten Jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. helemaal top hoor
    leuk dat je mee doet
    gr anja KDDT-nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super kaart is dat geworden.Bedankt dat je meedoet met de uitdagingen van Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor jullie leuke reacties!